تشخیص اصل بودن گوشی و تبلت های اندرویدی با برنامه AnTuTu Officer

با پیشرفته شدن روزبه روز گوشی های هوشمند و افزایش قابلیت های آنها، قیمت آنها هم افزایش پیدا میکنند در این میان  گوشی های تقلبی با قیمت های کمتر وارد بازار میشوند که ازآب گل آلود برای خود ماهی بگیرند.

تشخیص گوشی های اصل و تقلبی در بعضی موارد ، آسان است، اما در بعضی موارد به دلیل شیاهت زیاد این دو گوشی به هم سخت و برای هرکسی امکان پذیر نیست، در این مطلب نرم افزاری را معرفی میکنیم ، که این تشخیص را در کمتر از یک دقیقه ، امکان پذیر میکند.  

 

 



نرم افزارAnTuTu Officer  با بررسی پارامترهای موجود در فایل build.prop و تحلیل و مقایسه آن با پایگاه داده خود، مدل اصلی و غیر اصلی را از هم تفکیک می کند، برای استفاده از این برنامه دسترسی به اینترنت و وجود کامپیوتر یا وسیله دومی که به اینترنت دسترسی داشته باشد، ضروری است.

بعد از نصب برنامه، موارد زیر را اجرا کنید:

1.در مرورگر کامپیوتر و یا دستگاه دوم آدرس y.antutu.com را وارد کنید تا یک بارکُد منحصر به فرد نمایش داده شود.


2.رنامه را اجرا  کنید و از طریق خود برنامه و دوربین گوشی بارکُدی که در مرحله قبل نمایش داده شد را اسکن کرده و منتظر بمانید تا نتیجه بر روی کامپیوتر یا دستگاه دوم نمایش داده شود .توجه کنید که مرورگر خود را نباید ببندبد زیرا تیجه بررسی در همان مرورگر کامیپوتر یا وسیله دوم که با آن به آدرس y.antutu.com رفتید و در همان صفحه، نمایش داده می شود.

3.هریک ازین سه  تصویر در نتیجه شما ممکن است ظاهرشود:

الف: گوشی شما، اصل است: 



ب. گوشی شما تقلبی است:



ج: گوشی شما در پایگاه داده نرم افزار ثبت نشده است:





لینک  منبع مطلب


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد