نحوه جاسوسی تلگرام از ایرانیان

امروزه تمامی ایرانیان کم و بیش صحبت هایی راجع به نرم افزار وایبر و مالکیت آن که برای رژیم صهیونیستی است شنیده اند. به همین خاطر با دید بدی که نسبت به آن پیدا کرده اند، به سراغ نرم افزارهای دیگری رفته و از آن ها استفاده می کنند.

یکی از این نرم افزارها که در اوج صحبت هایی پیرامون جاسوسی اطلاعات توسط شبکه های اجتماعی عرض اندام کرد، نرم افزار تلگرام بود که با شعار امنیت وارد صحنه شد.

 و اما آیا واقعا این طور که شعارش می گوید عمل می کند؟!

در این مقاله قصد دارم پیرامون زوایای این نرم افزار خطرناک که برای عمومی نرم افزاری امن تلقی می شود پرده برداری کرده و ماهیت صهیونیستی آن را نشان دهم.

مدیر این سایت پاول دروف، فرزند یک یهودی است. وی پس از آشنایی با پدر یکی از دوستان هم دانشگاهی خود به نام مایکل میری لاشویلی که از میلیادرهای یهودی - صهیونیستی و از بزرگ ترین حامیان تجهیز ارتش رژیم صهیونیستی به آخرین سلاح های روز دنیا است، اقدام به تأسیس شرکتی در آلمان می کند.

جالب آن است که سرورهای این نرم افزار در لندن بر روی سرورهای دولتی کشور انگلیس می باشد.

بی شک هدف از تولید این نرم افزار، در برهه ای که تمامی کاربران به خصوص ایرانی از جاسوسی نرم افزارهایی مانند واتس آپ، اینستاگرام و وایبر به رنج آمده اند، چیزی جز جلب اطمینان کاربران نسبت به نرم افراری که موارد امنیتی را رعایت کرده در راه مقابله با ضدجاسوسی قدم برداشته است، چیزی جز جاسوسی نیست!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد