کرش برنامه اسکایپ با دریافت پیغام خاص

بعد از کشف باگ در پیام رسان iOS حال مورد مشابهی در اسکایپ پیدا شده که تقریبا ساز و کاری مشابه مشکل موجود در iOS دارد. . اسکایپ برای iOS، اندروید و ویندوز با این مشکل مواجه هستند اما نسخه ی مخصوص سیستم عامل مک و همچنین نسخه ای بهینه برای نمایشگرهای لمسی در ویندوز ۸.۱، با مشکل رو به رو نمی گردند.

کافی است عبارت «://:http» را در اسکایپ استفاده کنید تا این برنامه با مشکل جدی رویرو شود. برای کرش اسکایپ کافی است تا پیغامی را شامل عبارت فوق نوشته و کلید ارسال را فشار دهید. به محض فشردن این کلید، اسکایپ ارسال کننده کرش می‌کند.

 

البته موضوع زمانی بدتر می‌شود که با دریافت این پیغام و قرار گرفتن آن در History، برنامه به‌طور مکرر کرش می‌کند و اجازه استفاده از سرویس Skype را نمی‌دهد. حتی اگر از برنامه خارج شوید و دوباره با نام کاربری خود وارد برنامه شوید، برنامه از کار خواهد افتاد.

اگر تمایلی به پاک کردن تاریخچه گفتگوهایتان ندارید، تنها راه حل این خواهد بود که از شخص فرستنده بخواهید پیام فرستاده شده را ویرایش و پاک نماید. سپس می توانید با حذف اپلیکیشن و نصب یک نسخه ی قدیمی تر از اسکایپ، مشکل را حل کنید.

 

منابع:

http://www.zoomit.ir/it-news/security/21069-skype-crash-http-error

http://digiato.com/article//

http://www.shahrekhabar.com/science/1433332740037636

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد